Co to jest film korporacyjny

Jak przekonać do swojej firmy kontrahentów i nowych klientów? Nowoczesnym sposobem marketingowym, który wzmacnia i tworzy pozytywny wizerunek firmy jest materiał w formie filmu. Klip taki, opowiadając o przedsiębiorstwie, buduje zaufanie i podnosi prestiż korporacji.

Czy film korporacyjny wpływa pozytywnie na wizerunek firmy?
Czy taki klip może stać się reklamą firmy?
Co warto umieścić w klipie na temat firmy?
Na czym koncentruje się film o Biedronce?
Czy wiesz, że wideo opowiadające o historii i dokonaniach firmy często zastępuje tradycyjne prezentacje multimedialne?

Klip jako opowieść

Filmy na temat korporacji świetnie nadają się do prezentacji firmy, mogą być wykorzystywana na targach lub konferencjach. Tworząc stronę internetową firmy, warto umieścić tam wideo o historii przedsiębiorstwa. Klip, zrobiony ciekawie, stanie się skuteczną reklamą. Warto zamieścić w nim informacje o produktach lub usługach. Dobrze, jeśli taki materiał jest atrakcyjną opowieścią, przybliżającą różne aspekty funkcjonowania danej firmy.

Aby stworzyć atrakcyjny film na temat firmy, warto zaufać agencji reklamowej, która, dzięki swojemu profesjonalizmowi, nagra i zmontuje skuteczny klip.

Historia lidera

Scenariusz filmu powstał na zlecenie sieci sklepów Biedronka. Materiał prezentuje rozwój marki i lidera rynku sklepów dyskontowych w Polsce. Wideo pokazuje zmiany, jakie zaszły w sklepach w ciągu kilku ostatnich lat oraz prezentuje partnerów handlowych, z jakimi współpracuje Biedronka. Klip powstał w polskiej, angielskiej i portugalskiej wersji językowej. W montażu zostały wykorzystane animacje 3D.

Świetny pomysł i dobrze napisany scenariusz są podstawą dobrego filmu korporacyjnego.