Czy warto tworzyć filmy kreujące wizerunek

Tworzą filmy o historii, produkcji i innych aspektach firmy, otwieramy nasze przedsiębiorstwo na klienta. Dzięki takiemu materiałowi, widz może zajrzeć w „serce” firmy i może zrozumieć filozofię jej działania. Film opowiadający o przedsiębiorstwie to również świetna reklama.

Czy warto nagrywać filmy promujące przedsiębiorstwa?
Co powinny zawierać takie klipy?
Czy film o historii firmy może stać się reklamą?
Co zawiera film na temat McDonald’s?
Czy wiesz, że dobry film wizerunkowy może zadziałać pozytywnie na sprzedaż naszego produktu?

Marketingowy klip

Klip wizerunkowy to ważne rozwiązanie zarówno dla firm nowo powstających i dla tych istniejących na rynku wiele lat. Taki film staje się reklamą, a nawet symbolem przedsiębiorstwa. Jest to również sygnał dla konkurencji, że firma się rozwija i inwestuje. Ważny jest także przekaż dla odbiorców i klientów. Aby zdobyć ich zaufanie, klip musi być rzetelny i zawierać prawdziwe informacje. Umieszczając taki film na stronie firmy, mamy możliwość dotarcia do tysięcy użytkowników Internetu.

Film stworzony na potrzeby firmy ma stać się pozytywnym przekazem o działaniach i sukcesach przedsiębiorstwa.

Kampania wizerunkowa Mcdonald’s

Tworząc kampanię wizerunkową, firma McDonald’s postawiła na zatrudnionych u siebie menadżerów. Są to przedstawiciele młodego pokolenia, którzy zostali wybrani podczas wewnętrznego castingu. Film pokazuje osobiste sukcesy menadżerów oraz ich udział w sukcesie i działaniach firmy w Polsce.

Aby stworzyć skuteczny, pozytywny materiał wizerunkowy, trzeba wybrać profesjonalną agencję reklamową.